מתנות ליולדת ולתינוק

לידת תינוק חדש מלווה בשמחה רבה והתרגשות הן להורים הגאים כמובן והן לשאר המשפחה והחברים. אתם רוצים לקנות ליולדת מתנה שתהיה שימושית לה או לתינוק ולא  יודעים מה? במאמר זה ננסה לעשות לכם קצת סדר ולהמליץ לכם על כמה טיפים למתנות ליולדת ולתינוק.

אילו מתנות אפשר להביא ליולדת ולתינוק:

  1. חבילה ליולדת: אחת מהמתנות המפנקות שיכולה לקבל יולדת היא מתנה שכוללת בתוכה כמה דברים והיא נקראת חבילה ליולדת. החבילה יכולה לכלול מוצרי קוסמטיקה שונים, שמנים מיוחדים וכמובן מספר דברים לתינוק כגון: בקבוק, מוצצים, תיק קטן וחמוד, מוצרי אמבטיה והיגיינה, בובות, מגבות וכו’. כעקרון במתנה כמו חבילה ליולדת אפשר להכניס מספר פריטים שימושיים ומפנקים לפי דעתכם ולפי התקציב שלכם.
  2. ביגוד וצעצועים: ביגוד לתינוק זאת תמיד מתנה שימושית וגם כזאת שחוסכת לזוג הצעיר כסף. יש בגדים באיכויות שונות ולמטרות שונות וההחלטה היא כמובן לפי ראות עיניכם והמחירים. בנוסף גם צעצועים יתקבלו בברכה וגם הם חוסכים להורים ולרוב משחקים הם שימושיים וחשובים.
  3. מוצרים שימושיים לתינוק: גם מוצרי היגיינה ומוצרים שימושיים אחרים לתינוק כמו, חיתולים, שמיכות, מגבות, קרמים, מטרנה ועוד.. יהיו מתנות טובות ליולדת ולתינוק.

כמה להשקיע:

לכול אחד ואחת יש את האפשרות להחליט בכמה כסף לקנות מתנות ליולדת ולתינוק. אם אתם קרובי משפחה קרובים כמו הורים או אחים אולי תרצו להשקיע יותר כסף, אך מתנה יקרה לא חייבת בהכרח להיות שימושית ויעילה ולכן כדאי לקנות מה שצריך ויעזור ליולדת ולתינוק. אפשר להתייעץ עם האב או עם היולדת ולראות מה באמת יעזור להם. אם אתם חברים או קרובים מעט רחוקים, אתם יכולים להביא מתנות שימושיות שלא עולות הרבה כסף, אבל כדאי כן להכניס בהם מעט מחשבה ולבדוק שאכן הם שימושיות, או לפחות מפנקות ונחמדות.

מתנות לבית החולים:

לבית החולים אין צורך להביא מתנות גדולות, גם כי אין מקום שם וגם כי מדובר בשלב בראשון של ההתאוששות וההתרגשות. אפשר כן להביא פרחים, שוקולדים, סלסלת פירות, תמונות, ציורים וכו’. מתנות ליולדת ולתינוק הם מתנות שאמורות לפנק, לעשות נעים וכן, גם לעזור.